”Library as facilitator”

…hette en utbildningsdag jag hade glädjen att medverka i inom ramen för KUB-projektet.

Jag hör ju till den icke helt försumbara skara, som tror att detta att bereda nya möjligheter för kreativitet, skapande och delaktighet på våra bibliotek är en viktig komponent i arbetet med att fortsätta vara relevanta. Därför vill jag puffa för min egen presentation från dagen, ”Biblioteket som arena för skapande”.

Bilderna är snygga;-), men säger ju inte så mycket utan manus…så här kommer det!

Länkar även  till den här versionen som jag ljudsatte på prezi.

Kommentera

