Bibliotekskonferensen 2013

Igår hade jag fått förtroendet att inleda Bibliotekskonferensen 2013. Det var en spännande upplevelse – hur skulle det hela mottas? Extra spännande har det faktiskt varit att ta del av twitterflödet-det jag kunde fånga upp-från just mitt pass. Nördigt? jag vet inte, tycker det är häftigt att se vad som anses intressant att försöka fånga ur en presentation på det sättet. Dessutom-när jag postat inlägg från och om gårdagen via twitter och Storify, får jag  peppande respons, vilket naturligtvis gör hela skillnaden!
Först själva presentationen:

Sedan kommer här en sammanställning jag gjort via Storify av det twitterflöde jag kunnat urskilja från just ”mitt” pass:, men även några exempel på utvidgad/fortsatt konversation:

”Biblioteket i samtiden och framtiden” via Twitter

Kommentera

