Referens via sms?

Är du intresserad av referenstjänst via sms? Läste nyss en intressant artikel om detta i nr 19/2009 av Library Journal (jo, jag ligger lite efter med läsning just nu…) av Elyssa Kroski, bibliotekarie, kolumnist mm. Kroski driver bloggen iLibrarian och har också en superintressant infosida som jag varmt rekommenderar till närmare studium!

På den hittar jag t ex en smart sida om hur du skapar din ”online signature”.

http://www.hyplet.com/

2 responses to “Referens via sms?

  1. Bra att du skrev om detta! jag har läst artikeln tidigare, men nu fick jag en påminnelse att bokmärka den!🙂

Kommentera

