Google Chrome + YouTube

Någon som har testat att ladda upp filmer på YouTube via Google Chrome? Jag har hittills hyllat/älskat Firefox, men på sistone (efter senaste uppdateringen) fungerar den inte längre så bra, sidor öppnade i Firefox ”bleknar bort”, hänger sig.

Går allt oftare in via Chrome i stället. Någon som har fler/ andra erfarenheter?

logo_sm

3 responses to “Google Chrome + YouTube

  1. Har inte testat att ladda upp YouTube-filmer i Chrome men känner däremot väl igen mig i din beskrivning av FX resp. Chrome. FX har ju tyvärr blivit hopplöst långsam och svajig på sistone. Jag kör också Chrome parallellt. Den är så befriande snabb!🙂

  2. Bra, då vet jag att jag inte är ensam om det🙂

  3. Pingback: Dagens IT-nyheter | Vlkommen Webbutveckling AB

Kommentera

