Stilbyte

Som synes har jag bytt stilmall på bloggen, kände det var dags för något nytt.Upptäcker att jag i min iver att blogga inte alltid placerat inläggen i en kategori, därav storleken på ”okat” i taggmolnet (är detta en renodlad bibliotekarienoja?. Åtgärdar efter bästa förmåga, men nu måste jag gå och titta på ”Halal-TV” för att se vad the fuzz is all about:-)

5 responses to “Stilbyte

  1. Snyggt! Men min 9-tums Acer Aspire One grejar inte Library Lo vers bilden som sticker iväg över månadsarkivet. Men det kan man leva med🙂

    Nu MÅSTE jag skriva ut boardingkortet och fimpa datorn! Flyger till Zurich tidigt tidigt imorgon bitti för vidare färd till Basel och Lörrach där ett nytt LiteraTour 2.0-seminarium går av stapeln…

    Godnatt!🙂

  2. Det är alltid roligt att byta!🙂 Men även här hoppar dina spalter, tyvärr…

  3. Hm,vådan av att ha skaffat en ny, bredare skärm:-)Kollade på vår äldre dator hemma, bytte Library Lovers-loggan då jag såg att den bredde ut sig över arkivet, precis som Åke noterade.
    Hur hoppar spalterna?

  4. Den tredje spalten börjar liksom”nedanför” den andra. Men det kanske är meningen🙂

  5. Det ser nog olika ut hos oss!

Kommentera

